Kwiecień, 2011

Opóźnienie w filmach

Piątek, 29 kwietnia 2011 · Komentarze(6)
Kategoria Newsy
Słuchajcie, bardzo Was przepraszam za te opóźnienia, ale szukałem przez dłuższy czas jakiejś dobrej pasującej muzyki. Jutro pojawi się film z Murowanej Gośliny (jako pierwszy). Niestety muszę się przyznać, że maraton nie nagrał się w całości. Głównie z powodu za małej pojemności karty pamięci i złych ustawień kamery. Zabrakło pamięci na ostatni kilometr trasy. Długość filmu będzie wynosiła około 6-7 minut. Tytułu utworu nie zdradzę, ale wykonawcę mogę już podać. Będzie to jeden z utworów wykonawcy Hybrid :) Film z Wrocławia jest już prawie gotowy, brakuje w nim tylko pasującej ścieżki dźwiękowej. Poprzednia ścieżka była trochę za nudna...

Proszę tylko o cierpliowość.

Okolice Uzarzewa

Piątek, 29 kwietnia 2011 · Komentarze(2)
Kategoria Treningi
Dzisiaj nawet nie planowałem treningu, głównie z powodu uszkodzonej przerzutki. Jutro powinna dojść przesyłka, o ile DHL będzie jutro pracował... Pojechałem na odcinek poznańskiego maratonu. W drodze do Uzarzewa zmagałem się z nielitościwym wmordewindem, dopiero w drodze powrotnej jechałem z wiatrem. Zjazd za Uzarzewem wygląda fatalnie i bardzo ciężko się z niego zjeżdża... Następnym razem wezmę ze sobą aparat i porobię kilka zdjęć, tak żeby Was poinformować o wyglądzie trasy :)

Średnia kadencja: 78

Zjazdy i podjazdy

Wtorek, 26 kwietnia 2011 · Komentarze(10)
Kategoria Treningi
Tym razem trening wyglądał troszkę inaczej niż zwykle. Standardową trasę nad Maltę lekko zmodyfikowałem, aby była bardziej interwałowa. Niestety sprzęt nie wytrzymał takiego natężenia i przednia przerzutka po prostu się zgięła, musiałem ją prostować co chwilę. Także kaseta jest już w złym stanie. W weekend będę musiał zakupić przerzutkę i być może kasetę wraz z łańcuchem. Myślę nawet o zmianie sprzętu Shimano na SRAM. Wygląda na to, że Shimano jest bardziej podatne na awarie i ma mniejszą wytrzymałość niż amerykański konkurent. Muszę to wszystko przemyśleć, bo nie uśmiecha mi się wydawanie takiej sumy na nowy osprzęt...

Standardowy trening

Poniedziałek, 25 kwietnia 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Treningi
Standardowy trening na poziomie interwałowym - okolice Antoninka, zeszłorocznej trasy poznańskiego Bike Maratonu, las swarzędzki...

Daleko przed siebie

Piątek, 22 kwietnia 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Treningi
Takich kilometrów jeszcze nigdy nie przejechałem sam, miałem do dyspozycji tylko mapę i moją świetną orientację w terenie. Dzień przed wyjazdem, zaplanowałem swoją podróż i następnego dnia wyruszyłem.

Trasa wyglądała następująco:

Dom - Malta - Lasek Dębiński - Luboń - Puszczykowo - Puszczykówko - Mosina - Rogalinek - Rogalin - Daszewice - Głuszyna - Krzesiny - Minikowo - Starołęka - Malta - Dom

W pobliżu Krzesin zaczął mnie łapać mały kryzys, głównie z powodu zbyt małej ilość płynów i brakiem jakiegokolwiek batonika lub czekolady. Dobrze, że chociaż miałem przy sobie jakieś pieniądze i mogłem uzupełnić braki picia na Malcie. Trasa bardzo męcząca, szczególnie odcinki na otwartych polach gdzie piach i wiatr mocno spowalniały jazdę. Odcinki asfaltowe bez najmniejszych problemów.

Poniżej film z tego dnia:

Budowanie bazy

Wtorek, 19 kwietnia 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Treningi
Pomagałem tego dnia mojemu kumplowi z teamu budować bazę, a także wytłumaczyłem na czym polegają treningi tlenowe, siłowe i interwałowe. Jechaliśmy na początku trasą zeszłorocznego Bike Maratonu, a później pojechaliśmy na Cytadelę, gdzie ćwiczyliśmy zjazdy i podjazdy. Kiedy to ja ostatnio podjeżdżałem pod amfiteatr? Sam już nie pamiętam, było to tak dawno... Tego dnia jednak postanowiłem się przełamać i podjechać. No i udało mi się za pierwszym razem. Za drugim razem porażka, ponieważ koło zaczęło mi za mocno buksować. Ale za trzecim razem znowu sukces! Tym razem zdjęć nie będzie... :)

Bike Maraton Wrocław

Niedziela, 17 kwietnia 2011 · Komentarze(4)
Kategoria Maratony/Zawody
Kolejny rekord frekwencji pobity! We Wrocławiu pojawiło się ponad 1800 pasjonatów dwóch kółek. Trasa bardzo fajna, szybka, wyboista i bardzo łatwa. Zająłem 3 miejsce w kategorii wiekowej i jestem bardzo zadowolony z tego wyniku. Co prawda mogłem się lepiej postarać, bo miałem kilka chwil słabości na trasie, ale jednak ten wynik bardzo mi pasuje :)

Poniżej fotorelacja:

Michał Turski (ja) - Kategoria M1: 3 Generalna: 62 Czas: 1:10:27
Ryszard Turski - Kategoria M3: 17 Generalna: 92 Czas: 1:12:53

Filmy

Środa, 13 kwietnia 2011 · Komentarze(0)
Kategoria Newsy
Uwaga!

Filmy zaczynam montować dopiero po 21 kwietnia z powodu braku wolnego czasu. Cały ten tydzień przed świętami mam zawalony sprawdzianami, kartkówkami i ogólnie nauką, a także kursami nauki jazdy... Tak więc proszę o cierpliwość.

Będę informował na bieżąco...