Dętki Foss i opony Wildracer
Sobota, 5 lutego 2011
· Komentarze(12)
Kategoria Newsy
Postanowiliśmy z ojcem zakupić sobie po jednej nieprzebijalnej dętce Foss, tak aby je przetestować w tym sezonie. Nowe dętki założyliśmy na tylne koła, głównie dlatego, że łatwiej przebić tył niż przód. Zakładając cały zestaw bałem się, że je uszkodzę... Wyglądają bardzo delikatnie, prawie jakby były zrobione z plastiku niskiej jakości. Ale w rzeczywistości tak nie jest. A co z nieprzebijalnością? hmmm, to się okaże w sezonie :)
Bardzo ładnie wygląda wentylek u tych dętek. Pozbawiony jest zewnętrznego gwintu.
A także kupiliśmy sobie dwa komplety opon Michelin Wildracer 2.0. Będziemy je testować w nadchodzącym sezonie. Są lżejsze o kilka gram od opon Michelin XC Dry 2 w tym samym wariancie szerokościowym 2.0, a także posiadają troszkę inną mieszankę gumy. Jak na razie używałem opon Michelin XC Dry 2 i bardzo je sobie cenię. W ciągu tych 3 lat posiadania ani razu nie złapałem pany. Opony są doskonałe jeżeli chodzi o opory toczenia i przebijalność. Bardzo polecam!
Dętka Foss© Michael4550
Dętka Foss© Michael4550
Bardzo ładnie wygląda wentylek u tych dętek. Pozbawiony jest zewnętrznego gwintu.
Wentyl Foss'a© Michael4550
A także kupiliśmy sobie dwa komplety opon Michelin Wildracer 2.0. Będziemy je testować w nadchodzącym sezonie. Są lżejsze o kilka gram od opon Michelin XC Dry 2 w tym samym wariancie szerokościowym 2.0, a także posiadają troszkę inną mieszankę gumy. Jak na razie używałem opon Michelin XC Dry 2 i bardzo je sobie cenię. W ciągu tych 3 lat posiadania ani razu nie złapałem pany. Opony są doskonałe jeżeli chodzi o opory toczenia i przebijalność. Bardzo polecam!
Michelin Wildracer 2.0© Michael4550
Michelin Wildracer 2.0© Michael4550
Michelin Wildracer 2.0© Michael4550