Nowe chwyty

Wtorek, 15 czerwca 2010 · Komentarze(5)
Kategoria Newsy
W dniu dzisiejszym otrzymałem moje wymarzone chwyty Token. Przesyłka była tak błyskawiczna, że aż do tej pory nie mogę w to uwierzyć. Dlatego chcę Wam wszystkim polecić aukcje na allegro firmy "Rodex". Zamówiłem wczoraj około godziny 13:00, otrzymałem przesyłkę dzisiaj około godziny 10:00 :)

Chwyty bardzo ładnie wykonane, grubsze od moich poprzednich chwytów Dartmoor'a. Czerwone pierścienie bardzo ładnie komponują się z całym "centrum dowodzenia" i są dużo wygodniejsze od Dartmoor'ów... Jeszcze ich nie testowałem w trasie, ale jak tylko je przetestuje to opiszę moje wrażenia z jazdy :)

A jak na razie zapraszam do obejrzenia zdjęć...

A także uaktualniłem dane techniczne mojego roweru i dodałem nowe aktualne zdjęcie mojego roweru.

Relacja będzie dzisiaj wieczorem :) Nie są twarde, a tak po za tym jest to mieszanka żelowa :) Przejechałem dzisiaj 55 km i powiem jedno - chwyty bardzo wygodne i świetnie się je trzyma podczas jazdy w rękawiczkach.

michael4550 13:02 środa, 16 czerwca 2010

Nie są za twarde ? Mnie kompletnie nie leżą wole gumę szczególnie na kamienistych zjazdach ;)

Maks 07:37 środa, 16 czerwca 2010

No daj jakąś relację o tych chwytach :)
Sam mam dylemat co brac - guma czy coś z serii neoprenowych
pozdro.

bloom 23:34 wtorek, 15 czerwca 2010

Z wielką niecierpliwością czekam na test, spodobały mi się, tylko czy są wygodne... :)

error 17:47 wtorek, 15 czerwca 2010
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa skuki