Aktywny początek majówki

Niedziela, 1 maja 2016 · Komentarze(0)
Kategoria Treningi
W końcu doczekaliśmy się poprawy pogody. Oczywiście takiego dnia nie można zmarnować. Szczególnie, że przerwa była na tyle długa, że straciłem wszystko co zacząłem kilka tygodni temu. No cóż - pisanie pracy licencjackiej, kiepska pogoda i trochę innych rzeczy do zrobienia - bywa i tak. Trasa w większości przeprowadzona w okolicach Swarzędza. Nie zabrakło Doliny Michałówki, okolic Jeziora Swarzędzkiego i Parku Krajobrazowego Olszak. Z wytrzymałością nie było problemów, chociaż niestety nie mogę tego powiedzieć o sile. Dramat to mało powiedziane. Brakowało mocy nawet na niewielkich wzniesieniach. Co tu dużo mówić - przynajmniej wiem nad czym muszę  popracować. Motywacja jest, sprzęt przygotowany i sprawny a prognoza pogody optymistyczna. Pytanie tylko, czy będzie wystarczająco dużo czasu na trenowanie... hmm, oby było tego czasu jak najwięcej!

Trasa na mapie

Trasa na mapie © Michael4550

Jazda w zgiełku ulicznym
Jazda w zgiełku ulicznym © Michael4550

Tata na trasie
Tata na trasie © Michael4550

Ścieżka rowerowa w pobliżu jeziora Swarzędzkiego