Wiosenny trening

Sobota, 26 marca 2016 · Komentarze(0)
Kategoria Newsy, Treningi
Sobota, początek świąt... W końcu nastały pierwsze ciepłe wiosenne dni, grzechem byłoby nie wykorzystać tej pogody. Szczególnie, że wcześniej nie było czasu na wspólne treningi. Z mojej strony brak czasu z powodu uczelni, pisania pracy licencjackiej i sesji, a ze strony taty z powodu pracy. Niestety, takie życie. Trening o małej intensywności, tak żeby po prostu się przejechać, dotlenić i oczywiście troszkę odpocząć. Jechało się bardzo przyjemnie, chociaż nogi niekiedy odmawiały posłuszeństwa. Niestety kondycja bardzo słaba i jak na razie nie ma mowy o dłuższych i intensywniejszych treningach. Być może za miesiąc forma będzie trochę lepsza, szczególnie wtedy kiedy na moją uczelnię wrócą zajęcia praktyczne, bo teoria i siedzenie w salach wykładowych w poprawie kondycji nie pomagają. Trening miał być spokojny i relaksujący. Tak jednak nie było. Pod koniec treningu jadąc po ścieżce rowerowej doznaliśmy dość poważnej stłuczki. Piesi idący obok chodnikiem weszli również na ścieżkę rowerową i kontynuowali swój spacer całą szerokością tegoż chodnika (chodnik był podzielony na część dla rowerzystów i dla pieszych). Nie zostawili nam wystarczająco dużo miejsca i mój tata zahaczył o żywopłot, który rósł wzdłuż krawędzi ścieżki rowerowej, po czym wywrócił się. Ja oczywiście nie zachowałem odpowiedniej odległości i zaliczyłem klasyczne OTB z lądowaniem w żywopłocie. Dobrze, że prędkość była mała. Na szczęście skończyło się tylko na zadrapaniach, siniakach i stłuczeniach, a w rowerach na dwóch przebitych oponach, rysach na lakierze, skrzywionym haku przerzutki i lekko wygiętej końcówce kierownicy. Na szczęście da się wszystko naprawić, a rany się zagoją. Niektórzy ludzie nie posiadają wyobraźni i nie potrafią myśleć, bo idąc po ścieżkach rowerowych narażają nie tylko siebie ale i rowerzystów. Jak to się mówi: są ludzie i ludziska. Jak widać pod względem mentalności niektórych ludzi to bliżej nam do wschodu niż do zachodu... Poniżej trasa i jedno zdjęcie. Trasa niestety nie została nagrana w całości, szczerze mówiąc nie wiem dlaczego. Miejmy nadzieję, że pogoda dopisze i że będzie można więcej pojeździć :)