Bike Maraton Piechowice

Sobota, 19 czerwca 2010 · Komentarze(0)
Kategoria Maratony/Zawody
Nieszczęsne Piechowice... Nie dość, że było paskudnie zimno i nieprzyjemnie to jeszcze zaznałem nieprzyjemnego wypadku. Jak to dobrze, że nie z mojej winy... Przed zawodami miałem złe przeczucia (dzień przed i w dzień startu) co do tego maratonu. No i jednak moje obawy się spełniły.

Trasa bardzo ciekawa, urozmaicona tunelem w którym nic nie było widać i oczywiście jak na maratony MTB przystało, było ogromne błoto... Którego jak wiecie, bardzo nie lubię!

Zacznę od samego początku - wyjazd...

Wyjazd © Michael4550

Podczas trasy padało, a nieopodal Jeleniej Góry wjechaliśmy w chmury :)
Okolice Jeleniej Góry © Michael4550

Przenocowaliśmy w Jeleniej Górze i na drugi dzień pojechaliśmy do Piechowic i wystartowaliśmy :)
Piechowice © Michael4550

Jechało się doskonale... Pierwszy raz na starcie nie miałem tętna powyżej 180 uderzeń na minutę! A w dodatku jechałem bardzo bezpiecznie. Tylko, że inne osoby nie zachowały ostrożności wobec mnie. I taka jedna właśnie osoba dosłownie zmiotła mnie z trasy. Kompletnie bez żadnego ostrzeżenia typu: PRAWA WOLNA! Zacząłem zjeżdżać ze środka trasy na prawo (nie widząc go) i nagle poczułem uderzenie i bliskie spotkanie z ziemią... Kask dosłownie pękł! A kolega przez nieostrożność złamał sobie rękę...
Wypadek © Michael4550

Cóż, nie można się poddawać, więc jechałem dalej...
Piechowice © Michael4550

hmmm... Jak dwie krople wody... :)
Jak dwie krople wody :) © Michael4550

A po powrocie do domu czekała mnie długa i pracochłonna naprawa uszkodzonego roweru. Zarysowania na lakierze, połamane i wykrzywione chwyty. Całe szczęście, że nie złamałem sobie karku.
Corratec © Michael4550

Accent © Michael4550

Wyniki:

Michał Turski (ja) - Kategoria M1: 10 Generalna: 124 Czas: 1:24:14
Ryszard Turski - Kategoria M4: 16 Generalna: 116 Czas: 1:23:07

Filmu niestety nie będzie z powodu uszkodzenia kamery...