Komplet na błoto

Czwartek, 20 maja 2010 · Komentarze(5)
Kategoria Newsy
Zacząłem zastanawiać się nad zakupem drugiego kompletu opon, tym razem na trudne warunki pogodowe (błoto, mokra nawierzchnia itp.) Zapewne spróbuję kupić takowe opony dopiero po sprzedaniu mojego starego Kross'a bo jak na razie nie mam za bardzo kasy.

Poniżej dodałem zdjęcia z moimi propozycjami :)

Na pierwszy ogień idzie Geax Gato Kevlar, koszt około 120 zł...


Następna to Geax Barro Mud TNT, koszt 139 zł...


I na koniec "Królowa błotnych ścieżek" czyli Maxxis Medusa, koszt około 90 zł...


Jak na razie najbardziej odpowiada mi Geax Gato w wersji Kevlarowej. Zastanawiam się też nad szerokością i obawiam się, że 1.9 będzie troszkę za wąska (Jestem zwolennikiem szerszych opon).

Dlatego prosiłbym o małą pomoc w wyborze :)

Komentarze (5)

Wg mnie lepiej kupić Panaracer FireXC pro, dobre na błotko i długo wytrzymują na asfalcie.
Kolejną dość uniwersalną oponą na błoto i mokre jest Maxxis Tomahawk.

Z tych trzech to Geax Gato chyba najlepsza, bo pozostałe znikają na asfalcie dość szybko.

kundello21 12:31 czwartek, 20 maja 2010

ja mam z przodu gato 2.1 z tyłu barro mountain 2.1 i jestem z tego kompletu bardzo zadowolony :) niestety z trwałością jest dość kiepsko.

AdAmUsO 11:33 czwartek, 20 maja 2010

1. Nie kupujcie TNT są cięższe i nic poza tym.
2. Barro Mud są o ile się nie mylę tylko w 1.7 a moim zdaniem 1.9 to i tak za szeroka guma na błoto ;)

misiek 11:06 czwartek, 20 maja 2010

stawiam na Geax Barro Mud TNT, rowniez uwazam ze 1,9 na bloto jest idealna. sam wlasnie kompletuje komplet kol na blotne warunki, jak tylko zajezdze hutchinson iguana 2.0 zamierzam kupic wlasnie geax barro mud.

DunPeal 10:56 czwartek, 20 maja 2010

Na błoto im węższa tym lepsza. Mam i Gato i Barro Mud. Gato jest oponą bardziej uniwersalną niż stricte na błoto. Barro Mud natomiast jest REWELACYJNĄ gumą na błoto/bagno/syf.

misiek 10:43 czwartek, 20 maja 2010
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iwygl

Dozwolone znaczniki [b][/b] i [url=http://adres][/url]