Bo technika też ważna...

Wtorek, 26 maja 2015 · Komentarze(0)
Kategoria Treningi
Pierwszy maraton w tym roku już tuż tuż... Wiem, brzmi to co najmniej dziwnie, bo przecież już prawie czerwiec, a maratony MTB są organizowane od wczesnej wiosny. No cóż, studia jak na razie są ważniejsze. Szczególnie, że to już koniec drugiego roku. Trzeci rok na uczelni zleci jeszcze szybciej bo to w końcu ostatni rok na licencjacie, a co potem? Pewnie magisterka, a potem oczywiście praca. No ale nie odbiegam od tematu, bo jak już wspomniałem: maraton tuż tuż! Dzisiaj nie robiłem wielkich kilometrów, skupiłem się bardziej na technice. Czasami lubię zrobić odmienny trening niż zwykle, tak żeby nauczyć się czegoś nowego i bardziej poznać rower. Uznałem, że ścieżki nieopodal Malty i Parku Olszak będą do tego idealne. Poniżej oczywiście zdjęcia, niestety jakość zdjęć nie jest na najwyższym poziomie, ponieważ znowu coś się poprzestawiało w ustawieniach kamery.

Trasa na mapie

Okolice Nowego ZOO © Michael4550

Przejazd koło leśniczówki
Przejazd koło leśniczówki © Michael4550

Mały techniczny podjazd na piachu i korzeniach